Endorfines

Els mesos de Novembre, Desembre i Gener són els més difícils de passar. El fred i el fet que els dies es van escurçant et retenen a casa i baixa la moral. L'any passat vaig descobrir la manera de combatre aquests mesos. Em vaig apuntar a una escola de ball on podies anar a classe de Salsa quatre dies entre setmana i a més a més els diumenges havia també classe i després ball. Aquest any la Salsa ja no em motiva i he buscat alternatives. Des de fa una setmana m'he apuntat a classes d'Aikido, també intento anar a la piscina i els caps de setmana caminar una hora pel mig dels camps que hi ha al costat de casa.






Quan penso en els esportistes d'elit, arribo a la conclusió que podria ser que al darrera d'un alt percentatge s'amagues un perfil maniacodepressiu. A la que deixessin de fer esport passarien a ser clients de la indústria farmacèutica amb totes la seva gama de pastilles. Qui sap si els propietaris de l'empresa de lacasitos té connexions amb la indústria farmacèutica. Com la suïssa Nestlé que amb les càpsules de cafè van servint petites dosis d'alumini al cafè que surt a alta temperatura i pressió.